גישה למאגרי מידע מובנים ולא מובנים מהימנים ואיכותיים
שירותי Help Desk הכוללים תמיכה בתהליך העבודה
שירותי Data Engineer להגדרה, הבנה ושליפת הנתונים
סיוע בהתאמה של קלינאי, מומחה מוביל בתחומו בהתאם לתחום העיסוק של המיזם
סיוע בהתקשרות עם חוקר (PI) מבית החולים לצורך הגשת פרוטוקולים לוועדת הלסינקי
פוטנציאל לבחינת ולהטמעת הטכנולוגיות בבתי החולים (Beta Site)
מעטפת של שירותים נלווים:
השתתפות באירועים אקדמיים, כנסים, תחרויות, אירועי תוכן והאקתונים שמתקיימים בבתי החולים הממשלתיים ובמשרד הבריאות