שירותים עסקיים


  • גישה למאגרי מידע מובנים ולא מובנים מהימנים ואיכותיים

  • שירותי Help Desk הכוללים תמיכה בתהליך העבודה

  • שירותי Data Engineer להגדרה, הבנה ושליפת הנתונים

  • סיוע בהתאמה של קלינאי, מומחה מוביל בתחומו בהתאם לתחום העיסוק של המיזם

  • סיוע בהתקשרות עם חוקר (PI) מבית החולים לצורך הגשת פרוטוקולים לוועדת הלסינקי

  • פוטנציאל לבחינת ולהטמעת הטכנולוגיות בבתי החולים (Beta Site)

  • מעטפת של שירותים נלווים:

    • רישום פטנטים ומסחור
    • יעוץ משפטי
    • תמיכה בתוכנית עסקית
    • מנטורים עסקיים
  • השתתפות באירועים אקדמיים, כנסים, תחרויות, אירועי תוכן והאקתונים שמתקיימים בבתי החולים הממשלתיים ובמשרד הבריאות

image of content page